Market needs and consumer’s preferences for healthier foods

Karina Eduardo, Victor Aredo, Juan D. Rios-Mera, Carmen M.S. Ambrosio, Raúl Siche, Erick Saldaña

Producción científica: Capítulo del libro/informe/acta de congresoCapítulorevisión exhaustiva

3 Citas (Scopus)

Resumen

Food consumption is a fundamental practice for the subsistence of human beings. From ancient times, the consumption of foods was based on hunting and harvesting fruits and vegetables. However, several social, cultural, political, and industrial breakthroughs and practices have modified our diet and eating habits over time.

Idioma originalInglés
Título de la publicación alojadaStrategies to Improve the Quality of Foods
EditorialElsevier
Páginas337-355
Número de páginas19
ISBN (versión digital)9780443153464
ISBN (versión impresa)9780443153471
DOI
EstadoPublicada - 1 ene. 2023
Publicado de forma externa

Nota bibliográfica

Publisher Copyright:
© 2024 Elsevier Inc. All rights reserved.

Huella

Profundice en los temas de investigación de 'Market needs and consumer’s preferences for healthier foods'. En conjunto forman una huella única.

Citar esto