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  • 2022

    An emotional approach to beef evaluation by Brazilian consumers using sensory and consumer science

    Martins, M. M., Saldaña, E., Rios-Mera, J. D. & Contreras-Castillo, C. J., 28 ene. 2022, Sensory Analysis for the Development of Meat Products: Methodological Aspects and Practical Applications. Elsevier, p. 197-205 9 p.

    Producción científica: Capítulo del libro/informe/acta de congresoCapítulorevisión exhaustiva

  • Flash Profile for the characterization of beef burger: A case study

    Patinho, I., Saldaña, E., dos Santos-Donado, P. R., Rios-Mera, J. D., Merlo, T. C., Selani, M. M. & Contreras-Castillo, C. J., 28 ene. 2022, Sensory Analysis for the Development of Meat Products: Methodological Aspects and Practical Applications. Elsevier, p. 151-162 12 p.

    Producción científica: Capítulo del libro/informe/acta de congresoCapítulorevisión exhaustiva

  • Using rate-all-that-apply (RATA) methodology to include the consumer insights in the development of healthier beef burgers

    Rios-Mera, J. D., Saldaña, E. & Contreras-Castillo, C. J., 28 ene. 2022, Sensory Analysis for the Development of Meat Products: Methodological Aspects and Practical Applications. Elsevier, p. 137-150 14 p.

    Producción científica: Capítulo del libro/informe/acta de congresoCapítulorevisión exhaustiva

    2 Citas (Scopus)
  • 2021

    STRATEGIES FOR OBTAINING HEALTHY MEAT PRODUCTS

    Rios-Mera, J. D., Saldaña, E. & Contreras-Castillo, C. J., 1 ene. 2021, The Food Industry: Perceptions, Practices and Future Prospects. Nova Science Publishers, Inc., p. 233-250 18 p.

    Producción científica: Capítulo del libro/informe/acta de congresoCapítulorevisión exhaustiva

    3 Citas (Scopus)